اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

بیانیه اتحادیه دزفول در آستانه روز جهانی قدس

| چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

 بسم الله الرحمن الرحیم :: کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا

امروز کانون حساس تحولات آخرالزمانی و جبهه ی اصلی رویارویی جنود حق با لشکریان شیطانی بدون تردید سرزمین قدسی فلسطین است که سالها در اسارت غده ای چرکین و جریان پلید و شیطانی صهیونیسم قرار دارد. روزی نه چندان دور خواهد رسید که حضرت مسیح و پیروان ادیان توحیدی دوشادوش امت واحد و یکپارچه اسلامی و آزادی خواهان جهان به امامت یگانه منجی موعود در قدس شریف نماز باشکوه خود را اقامه خواهند کرد و رژیم سرطانی اسرائیل را از پیکره قدسی قدس شریف خواهند زدود.

در پشت کشتار بی رحمانه ی مسلمین در سرزمین های پهناور اسلامی و آشوب و فتنه ی تکفیری ها بدون تردید نقشه های خبیث صهیونیسم جهانی و رژیم های مرتجع هم پیمان آن ها نهفته است.

امروز برادران مسلمانی که اهل یک قبله و قرآن ، و پیروان مکتب به خوبی دانسته اند که دشمن اصلی اسلام و انسان فقط و فقط رژیم خبیث صهیونیسم است. دشمنی با صهیونیسم ، مقدس است ؛ چرا که خشم و نفرت از رژیم دجالی و شیطانی صهیونیسم ، انزجار از مظهر پلیدی ها و شرارت ها است.

رژیم صهیونیستی باید بداند که انجمن های اسلامی سنگرهای مقاومت و عاشقان مبارزه با صهیونیسم جهانی هستند که دوشادوش میلیون ها دانش آموز دبستانی و دبیرستانی و تحت پرچم پر افتخار مهدوی ، اسرائیل را از صفحه ی روزگار محو و در قدس شریف نماز خواهند گزارد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دزفول ضمن اعلام حضور یکپارچه ، از امت اسلامی ، ملت سرافراز ایران و مردم مقاوم دزفول قهرمان دعوت می کند تا در راهپیمایی با شکوه روز قدس دوشادوش یاوران آخرالزمانی حضرت ولی عصر (عج) حضور با شکوه خویش را به ثبت رسانده و دیگر بار شور و عشق خود را برای مبارزه با این رژیم سفاک ضد انسانی نشان دهند.// والسلام علی عبادالله الصالحین - 9/4/95

 روابط عمومی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان شهرستان دزفول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی