اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

مسئول اتحادیه دزفول صبح چهارشنبه در نشست مشترک با ریاست اداره اوقاف ، مسئول فرهنگی اوقاف و سرپرست حرم مطهر حضرت محمدبن موسی الکاظم سبزقبا (ع) ضمن تشریح رسالت و اهداف نهاد نورانی اتحادیه به ضرورت ارتباط و همکاری های فی ما بین اشاره نمود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه دزفول مهدی ابوماهیگیر در این نشست پیشینه جریانهای اصیل فرهنگی و انجمنهای اسلامی در دزفول را اشاره و درخشش این شهرستان در جهان اسلام و تاریخ غیبت را کم نظیر عنوان کرد. وی همچنین وجود بقاع و موثوفات صدها ساله و خیرین بزرگ در دزفول را یک امتیاز و فرصت استثنایی برای پیشبرد اهداف انقلابی و آرمان های اسلامی عنوان کردند و بر ضرورت توجه ویژه به نسل دانش آموز و آینده سازان این سرزمین تاکید کردند.

در ادامه حجت الاسلام خمیدی رئیس اداره اوقاف ضمن تقدیر از اتحادیه و انجمن های اسلامی توجه به کار دانش آموزی را اعتقاد و باور خود دانست و این همکاری دوجانبه را فارغ از تفاهم نامه های مرکز دارای خیرات و برکات فراوان دانستند و خواستار مشارکت هدفمند اعضای انجمن های اسلامی در برنامه های قرآنی و فرهنگی اوقاف شدند. در این نشست مقرر شد کمیته ای جهت بررسی زمینه های همکاری مستمر و ظرفیت های طرفین تشکیل گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی