اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

سیدالشهدا(ع) سرمایه تمام نشدنی اسلام است

| پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری در همایش اعزام مبلغان گفت: در ماه محرم چشم امید همه انبیاء، صلحا، اوصیاء و اولیاء به سیدالشهدا(ع) است. سیدالشهدا(ع) سرمایه تمام نشدنی اسلام است که هر چه استخراج شود برای نجات بشریت تازه‌ها دارد که یک گوشه آن دفاع مقدس است.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آستانه ماه محرم عصر روز شنبه ششم مهرماه در همایش اعزام مبلغان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک ایام پربرکت ماه ذی‌الحجه، از حسن انتخاب مبلغان که در عمل به رسالت تبلیغ مسیر دانش‌آموزی را انتخاب کرده‌اند و همچنین از ستادمرکزی اتحادیه، مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان و اتحادیه استان‌ها و شهرستان‌ها به خاطر فراهم نمودن تمهیدات این حرکت قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری در ادامه بیان داشت با تلاوت و مطالعه قرآن کریم از منظر تبلیغ، می‌توان کاملاً جایگاه، منزلت، آفاق، مخاطب، روش‌ها، مبانی و ویژگی‌ها و پاداش و نتایج و آثار آن‌ها را در مبلغ و جامعه مخاطب مشاهده کرد و در واقع یک نقشه بسیار جامع در پهنه آیات کریمه قرآنی پیش رویمان قرار می‌گیرد که در مجموعه حیات طلبگی این دریافت قرآنی بسیار راهگشا است.
نماینده مقام معظم رهبری در ادامه بیان داشت خداوند متعال اصرار دارد مبلغ ناصح، امین، بی‌تکلف، بی‌توقع، صبور، بردبار و متضرع به درگاه خداوند باشد؛ وی در ادامه پیرامون خصوصیات دانش‌آموزان گفت: مخاطبان شما غریب‌العهد به فطرت و با طراوت هستند و با صداقتی که در وجودشان هست، پیامی که دریافت می‌کنند ماندگار و اثربخش می‌شود و سیر زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی گفت: همه فصول برای طلبه فصل تبلیغ است. اما در ماه محرم چشم امید همه انبیاء، صلحا، اوصیاء و اولیاء به سیدالشهدا است. سیدالشهدا سرمایه تمام نشدنی اسلام است که هر چه استخراج شود برای نجات بشریت تازه‌ها دارد که یک گوشه آن دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری خاطر نشان کرد مخاطبان ما نوگرا هستند و از ارائه و آرایه‌های هنری استقبال می‌کنند. لذا مخاطب ما باید این احساس را داشته باشد که امام حسین علیه‌السلام برای امروز او حرف می‌زند. این تطبیق با فضا و محیط ذهنی و نیازهای او، خیلی در دریافت پیام سازنده است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه پیرامون محیط فعالیت آموزش‌وپرورش گفت: مجموعه‌ای از فرصت‌ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت در پهنه عمومی آموزش‌وپرورش وجود دارد و در یک چنین محیطی مجموعه انقلابی، با طراوت و مستقل و دارای ریشه انقلابی و ولایی به نام انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و شبکه پشتیبان آن وجود دارد که این فرصت را فراهم می‌کند ما به‌عنوان شبکه امین در پیشبرد اهداف طلبگی و رسالت الهی که داریم در پهنه تعلیم و تربیت و محیط مدرسه از آن استفاده کنیم. توقع این است از رهگذر حضور شما در مدرسه عناصر انقلابی به‌ خصوص اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اتحادیه شهرستان و استان و هیئت‌های انصارالمهدی(عج) تقویت و راهنمایی شوند.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی