اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

اعزام مربیان اتحادیه دزفول به همایش «فانوس و راه»

| سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر
به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دزفول، حجج اسلام آقایان نمازی و رکنی زاده دو نفر از مربیان قرارگاه های دانش آموزی اتحادیه به منظور شرکت در همایش "فانوس و راه 3"  به مشهد مقدس اعزام شدند.
لازم به ذکر است این همایش با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام والمسلمین آقایی قائم مقام نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه و دکتررحیم‌پور ازغدی و سایر سخنرانان برجسته کشور و با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب مربیان تشکیلاتی، آشنایی با تجربیات موفق سایر مربیان در بکارگیری پتانسیل‌های دانش‌آموزی در برنامه‌ها، آشنایی با الگوی تعالی دختران، بصیرت افزایی و ارتقا سطح بینش مدعوین در حوزه‌های سیاسی و تربیتی و تشکیلاتی و زیارت بارگاه مطهر امام هشتم (ع) از مهمترین اهداف و موضوعات مورد بحث این گردهمایی سه روزه به شمار می رود.
یکی از محورهای اصلی نشست پیش رو، دوره آموزشی-مهارتی فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزی می‌باشد، در همین راستا توانمندسازی مربیان اتحادیه و ارتقا سطح برنامه‌های استان‌ها با محوریت قرآن‌کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی پیش بینی و اجرا خواهد شد.
لازم به ذکر است برای این نشست، برنامه‌های آموزشی متنوع دیگری نیز از قبیل برگزاری کارگاه‌های موضوعی و سخنرانی اساتید برجسته ملی همچنین دیدارها و گفتگوهای تشکیلاتی نیز در حاشیه این همایش پیش‌بینی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی