اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

اخذ مجوز ۳۴ دکل مخابراتی با پیگیری نماینده دزفول

| پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه ۷۰ درصد خاک دزفول تحت پوشش مخابرات نیست و مردم منطقه، مسافرین و گردشگران هیچگونه دسترسی به تلفن ثابت و موبایل در آن مناطق ندارند.

“عباس پاپی زاده” اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طریق وزارت فن آوری ارتباطات و اطلاعات موفق به اخذ مجوز ۳۴ دکل مخابراتی شدیم که اعتبار قابل ملاحظه ای است و تا کنون دو آنتن از این مجموع در مناطق صعب العبور نصب شده و مابقی نیز در حال پیگیری هستیم.

وی تاکید کرد: با این ۳۴ آنتن کل جغرافیای دزفول زیر پوشش شبکه تلفن و موبایل قرار خواهد گرفت و عدم پوشش مخابرات در هفتاد درصد جغرافیای شهرستان دزفول برای همیشه حل خواهد شد.

نماینده مردم دزفول، با برشمردن ضرورت تسریع در نصب آنتن ها و تکمیل پوشش مخابرات در دزفول، افزود: هم اکنون یکی از مشکلات اساسی گردشگران، کوهنوردان، اهالی منطقه و تیم های امدادی که برای امدادرسانی به منطقه اعزام می شوند عدم پوشش مخابرات در منطقه است.

پاپی زاده گفت: نه تنها از سلامت تیم های امدادی تا برگشتن به دزفول هیچ گونه اطلاعی وجود ندارد بلکه ارتباط مردم این مناطق با دنیای بیرون عملا قطع است و نصب و راه اندازی این آنتن ها کمک بسیار زیادی خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی