اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

در سالروز یوم الله ۹ دی، مردم پایتخت مقاومت ایران در گردهمایی که در حرم مطهر حضرت سبزقبا(ع) برگزار شد، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت میثاق و تجدید بیعت نمودند.

در این مراسم مردمی که شامگاه سه شنبه به همت ستاد 9 دی و با مشارکت اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار دزفول همراه بود، آحاد مختلف مردم از دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان تا کهنسالان و مسئولین شهری با سر دادن شعارهایی بیداری وبصیریت خود در هر زمانی را به نمایش گذاشتند.

در این آیین، سردار حاج سعید قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس، در ابتدای سخنان خود با اشاره به عدم نام بردن از تعداد شهدا و جانبازان فتنه ۸۸ گفت: این شهدا گمنام و غریب اند چرا که نه کسی برایشان سینه زد و نه گریست ولی جای شکرش باقی است که در ماه های اخیر شهدای مدافع حرم را با سینه زنی و گریه زیر تابوتشان تشییع می کنند.

IMG_3480

سردار حاج سعید قاسمی، مردم دزفول را مردمی گرم، صمیمی و بامرام خواند و اظهار کرد: وصف حال شما را بچه هایی که در دوران جنگ و در روزهایی که غربت و تنهایی بیداد می کرد و رزمنده فقط به پشت جبهه دل خوش بود، مردم شهر را ترک نکرده و پذیرای رزمندگان بودند که تنها در روستایی در لبنان نمونه ی این کار مردم دزفول را دیدم که مردم در خط جبهه برای دلگرمی رزمندگان زندگی میکنند.

وی افزود: دزفول از ابتدای جنگ تا قطعنامه ۵۹۸ و روزهای سخت و پیچیده ی آخر جنگ و بعد از آن تا امروز و جهت دفاع از حرم زینب کبری(س) پای کار بوده و چه اذعان بشود یا نشود ایولا دارید. دست و پای همه ی شما بوسیدنی است چرا که ما در دزفول تقریبا خانواده نداریم که در اقوام نزدیک خود شهید نداده باشیم.

این فرمانده دفاع مقدس با تاکید بر حفظ آثار جنگ و جهاد، تصریح کرد: ما ید طولایی در تخریب آثار داریم یعنی اگر دست من بود خانه هایی که در همین دزفول سه بار تخریب و از نو ساخته شده را برای عبرت نگه میداشتم ولی این اشتباه در خرمشهر و همچنین در دزفول این صورت گرفت.

سعید قاسمی بیان کرد: در راه آمدن به مراسم از یه جوانی پرسیدم به دزفول چند موشک اصابت کرده که در جواب گفتم نمیدانم؛ گفتم خاک بر سر من، آموزش و پرورش، آموزش عالی و دانشگاه و … که بچه ی من نمیداند در شهر خود چند موشک خورده است.

وی همچنین گفت: ۹ دی تقابل جریان ولایت مدار، که با حضرت روح الله(ره) و خلف صالحش دست بیعت بسته بود با جریان انحرافی، که در داخل وبا پشتیبانی از خارج در یک بازه زمانی هشت ماهه که مسر به کودتا و براندازی نظام بودند؛ در این جماعت خودی سردار، آیت الله، شیخ، دکتر و مهندس بنام از جنس خودمان وجود دارد.

قاسمی ادامه داد: این ها با هم دیگر و با یک جریان متحد الشکل که در آن از ساواکی ها و پهلوی چی ها و نفوذی ها و حدود ده الی پانزده گروهک مسلح و غیر مسلح در طول یک دهه گذشته انقلاب پای کار آمدند و همه ی اینها خواستار براندازی نظامی شدند که سکان دار آن آقا سید علی(حفظه الله) است و این تقابل در ۹ دی شکل گرفت.

این فرمانده دفاع مقدس یادآور شد: در این تقابل، سفارت خانه های کشورهای بیگانه همانند انگلیس و فرانسه، نفرات اول یا دوم آنها برای هدایت و رهبری جریان فتنه در خیابان ها بودند و فرماندهی کل آن بخشی در شمال تهران و بخشی از آن در خارج از کشور بوده است و این ملعون ها و خبیث ها ما را تا لب پرتگاه بردند.

سردار حاج سعید قاسمی افزود: شاید در شهری مثل دزفول بعضی ها حرف هایی و شاید نشریه هایی هم زدند ولی تهران که حزب اللهی هایشان خیلی خوب ولی ضد انقلابی هایش خیلی وحشتناک هستند. در این هشت ماه روزهایی بر ما گذشت که فکر می کردیم همه چیز تمام شده است.

IMG_3493

وی از قدرت رسانه به عنوان قدرتی که می تواند هر باوری را در فرد ایجاد کند عنوان کرد و اذعان نمود: در فتنه مشاهده کردیم که عمر این، بیشتر از داستان انتخابات است و خواهان چنج در نظام هستند که تا همین الان باور نمی کنم که یک علم آن دست کروبی بوده است.

سردار قاسمی، با بیان اینکه اگر خدایی نکرده یکبار دیگر همچنین اتفاقی رخ دهد آن ساندویچ فروشی و دخترک را با هم خودم به آتش میشکم و نمی گذارم کار به قوه قضائیه کشیده بشود، افزود: سه فتنه در سالهای ۶۸ خوراندن جام زهر، ۷۸ فتنه مجلس ششم و کوی دانشگاه و فتنه ۸۸ صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه داعش انگشت کوچک مسعود رجبی نمیشود، اظهار کرد: در یک دهه اول انقلاب چندین جریان نفوذی اتفاق افتاد که هر کدام از آن کمرشکن است از جمله داستان نفوذی بازرگان بود.

این فرمانده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در همان دهه اول به رئیس جمهوری رای دادیم که هم سید و نیز دکتر بود، پدرش آیت الله و کتاب رزومه انقلاب اسلامی داشت، از ۱۲ میلیون حق رای ۱۱ میلیون به او رای دادیم و که بعد فهمیدیم نفوذی است از جریان مسعود رجبی میباشد.

قاسمی افزود: این رئیس جمهور فرمانده کل قوایی بوده که چمران تعریف میکند که با هم در یک جیپ میرفتیم که از من سوال میکند آن توپخانه چند میلی متری است؟ من(چمران) فکر کردم دارد شوخی میکند که دو مرتبه پرسید و گفتم جناب دکتر سید ابوالحسن بنی صدر این توپخانه نیست، آشپزخانه صحرایی است.

وی همچنین گفت: دو سال گذشته هم دچار اشتباه شدیم و این اشتباه هم عمدی نبود ولی به دلیل گیجی و عدم وحدت بین اصول گرایان، غیر، وحدت کرد و دو مرتبه یک جریانه انحرافی سر کار آمد؛ به دلیل اشتباه ساده ایی که من و شما مرتکب شدیم بیست سال روند انقلاب اسلامی به تاخیر و انحراف کشیده شد و الا مرکز فرماندهی ما الان میبایست در قلب بوسنی و نه در حلب سوریه می بود.

این فرمانده دفاع مقدس تاکید کرد: جریان یمن می بایست ۱۰ الی ۱۵ سال پیش اتفاق می افتاد و اصل انحراف مربوط به دوران سازندگی است. بدبخت نظامی که کشاورزی ندارد اما دربه در به دنبال گردشگرهایی به نام فابیوس و جک استراو باشد تا به یک نوایی برسد.

سردار حاج سعید قاسمی در پایان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب گفت: رهبرمان در سخنان اصلی خود گفت که توقعم از پیروانم این است که نخوابید، پس دوستان من نخوابید. بقیه تصاویر را در ادامه مطلب ببینید

IMG_3476 IMG_3464 IMG_3453 IMG_3402 IMG_3413 IMG_3440IMG_3417IMG_3422

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی