اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزانبه شرح زیر می‌باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». این سخنی از رهبر فرزانه و عالیقدر انقلاب اسلامی است که نشان از تاثیر شخصیت بی نظیر امام روح الله و عمق نفوذ این بزرگ مرد تاریخ در سراسر عالم دارد.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم‌الشان، چنان ولوله‌ای در جهان ایجاد کرد که حتی ملتهایی در دور افتاده‌ترین سرزمینها را همبار دیگر مجذوب اهل بیت علیهم السلام و راه و سنت ایشان کرد، چرا که انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسین علیه السلام بود.

همه جای عالم حتی آفریقا، سرزمینی بکر که یادآور فقر و نداری از یک سو و نیز سیطره، چپاول و دست اندازی استعمار از سوی دیگر است هماز این قائده مستثنی نشد و در سرزمینی که کمتر توجهات و تقیدات دینی و مذهبی را تداعی می‌کند نام خمینی عزیز و جذبه انقلاب اسلامی ایران تاثیر شگرفیبر مردم آن گذاشت.

ابراهیم الزکزاکی، آزاده‌ای از همین سرزمین که با تاثیر پذیری از انقلاب اسلامی به دیدار امام عزیز آمد و سالها در مکتب شیعه نابدرسها آموخت و با بازگشت به سرزمینش، با تاسیس جنبش مسلمانان نیجریه ملجأ و پناهگاهی شد برای فطرتهای پاکی که عشق به اهل بیت علیهم السلام در آنها جوانه زد.

امروز میلیون‌ها عاشق ائمه اطهار بواسطه این مرد بزرگ هر ساله در نیجریه حماسه‌ای بزرگ نظیر حماسه محرم و صفر مردم ایران و عراق و ...را به تصویر می‌کشند.

اما بازهم چشمهای شیطان تاب دیدن این عشق ورزی را نداشت و دستهای پلید شیطانی با حمایت صهیونیسم و آل سعود در ایام سوگواری نبی مکرم، امام حسن و ثامن الحجج علیهم السلام خون صدها عاشق پاک باخته مکتب اهل بیت ع را بر زمین ریخت.

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بعنوان پرچمداران جنبش دانش‌آموزی، ضمن محکوم کردن حمله وقیحانه به حسینیه بقیه الله(عج) در شهر زاریه نیجریه، کشتار بی رحمانه شیعیان عزادار را به شدت محکوم می‌کنند.

ضمن گرامیداشت مقام شهدای این فاجعه بخصوص چهار فرزند شهید شیخ ابراهیم الزکزاکی، به دولت نیجریه اعلام می‌داریم که سرنوشت و شأن مسلمانان و شیعیان و رهبر مجاهد و مقاوم ایشان برای ملت ایران مهم است.

اینک در سایه روابط فی مابین کشورهای ایران و نیجریه، به سران این کشور یادآور می‌شود قدر ارتباط حسنه با دولت و ملت بزرگ ایران و حضور جمعیت دلباخته به حضرات معصومین علیهم السلام در کشور خود را بدانید و منزلت و اعتقادات مسلمانان و شیعیان را تکریم نمایید.

والسلام علی عبادالله الصالحین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی