اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سومین نشست اعضای قرارگاه ملی دختران گفت: خدا را شاکرم که این توفیق را به ما داد تا در این ماه عزیز در خدمت شما باشم و در این فرصت اندک لازم می‌دانم 6 نکته را بازگو کنم که به اعتقاد من این شش نکته در اصل شیرینی و حلاوت است که طعم آن را باید چشید چرا که اثر این شیرینی از بین نخواهد رفت.
انس با قرآن‌کریم و طعم شیرینی که با تلاوت آیات قرآن دوچندان می‌شود 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهارکرد: انس با قرآن یکی از شیرینی‌های معنوی است که اثرات و شیرینی‌های آن با تلاوت آیات دو چندان می‌شود و اگر این تلاوت‌ها به صورت جمعی باشد طراوت بی‌نظیری دارد. 
رفاقت با صحیفه سجادیه   
علامتی خاطرنشان کرد: در دریای دعاهای صحیفه سجادیه غوطه‌ور شوید زیرا رفاقت و آشنایی با صحیفه  شیرینی دارد که نمی‌توان با هیچ چیز دیگر مقایسه کرد.
کیفیت بخشی به نمازها 
وی گفت: کیفیت‌بخشی به نمازها نکته دیگری است که توجه به آن می‌تواند ما را به درجات بالاتری ارتقا دهد نماز با کیفیت لزوما نماز طولانی نیست نماز با توجه، نماز اول وقت و حتی‌المقدور نماز با جماعت است البته تسبیحات بعد از نماز را نباید فراموش کنیم. 
خدمت به والدین 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: شیرینی خدمت به والدین را نباید به این راحتی‌ها از دست داد و باید متناسب با شرایط والدین سعی کنیم برای آن‌ها بهترین باشیم و از بوسیدن دست و پای والدین گرفته تا برآورده کردن نیازهایشان دریغ نکنیم و احترام و خدمت به پدر و مادرها برکت در زندگی را دوچندان می‌کند. 
شیرینی وصف ناشدنی در عفو و گذشت وجود دارد 
وی ادامه داد: شیرینی وصف ناشدنی در عفو و گذشت وجود دارد و این عفو وگذشت زمانی شیرینی خاصی دارد که شخصی به شما بدی کرده باشد و شما باز به او خوبی کنید و به خاطر خدا بدی‌های فرد را نادیده بگیرید.
شیرینی خدمت به دیگران فراموش نشدنی است  
علامتی گفت: خدمت به دیگران می‌تواند فرهنگی باشد می‌توان کمک به دوستانتان یا سالمندان باشد ولی از این مهمتر شیرینی خاصی است که بعد از انجام این کارخیر به شما دست می‌دهد و آن شیرینی فراموش نشدنی است.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان با معرفی کتاب "آن 23 نفر" به اعضای قرارگاه ملی دختران مطالعه این کتاب را برای اعضای قرارگاه ملی دختران ضروری دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی