اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

شکوه یوم الله 13 آبان در دزفول + تصاویر

| چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

به گزارش روابط عمومی اتحادیه دزفول صبح امروز چهارشنبه هم‌زمان با سراسر کشور و در روز مبارزه با استکبار جهانی، راهپیمائی ۱۳ آبان با حضور گسترده دانش‌آموزان از میدان آزادی دزفول به سمت مصلی امام علی(ع) برگزار شد.

دانش‌آموزان و دانشجویان با فریاد شعار “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آل سعود” و “هیهات من‌الذله” بار دیگر همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان دادند.

بعد از پیمودن مسیر راهپیمایی، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و مدیران شهری در مصلی بزرگ امام علی(ع) حضور یافته و حجت الاسلام قاضی دزفولی به ایراد سخنانی پرداخت؛ سپس بیانیه‌های دانش آموزان و دانشجویان قرائت شد.

همچنین صبح امروز مهدی ابوماهیگیر مسئول اتحادیه دزفول در اجتماع دانش آموزان دبیرستان دوره اول دهخدا با ایراد سخنانی به وقایع این یوم الله اشاره و با توجه به سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را فریاد انزجار و برائت از سیاست های استکباری ، جنگ طلبانه و ظالمانه ی آمریکا خواندند. دانش آموزان نیز با شعارهای کوبنده ی خود به تایید سخنان مسئول اتحادیه دزفول پرداختند.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی