اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سفر به استان خوزستان گفت: شرایط منطقه و بین‌الملل به گونه‌ای است که جوانان مسلمان کشور نیازمند تقویت دانش خود در زمینه مباحث امام‌شناسی و دشمن‌شناسی می‌باشند.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سفر به استان خوزستان در جمع دانش‌آموزان انجمن اسلامی گفت: ضمن عرض تسلیت بخاطر فوت ۵۰۰ هموطن ایرانی در روز عید قربان، وقوع فاجعه منا را نتیجه مدیریت غلط آل سعود دانست.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص فاجعه منا و کشتار هزاران مسلمان اظهار کرد: فاجعه منا حاصل مدیریت غلط آل سعود است.
وی افزود: بی کفایتی عربستان در مدیریت مناسک حج باعث کشته شدن هزاران حاجی از جمله زائران ایرانی شد و مردم ایران این اتفاق را محکوم می‌کنند.
حرمین شریفین در حال حاضر در دستان خائنین حرمین قرار دارد و باید هم در بحث کشتار زائران و هم در بحث عدم خدمات رسانی پاسخگو باشند زیرا اگر ماموران به موقع امداد رسانی می‌کردند تعداد کشته شدگان به این رقم نمی‌رسید.
علامتی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و کسانی که اسیر دلارهای نفتی عربستان هستند سکوت اختیار کرده‌اند. دولت جمهوری اسلامی ایران با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری از این امتحان نیز سربلند بیرون آمد. دشمن می‌داند که هرگونه بی احترامی به زائران بیت الله الحرام برخورد متقابل و خشن را در پی خواهد داشت.
وی افزود: دختران امروز، مادران و همسران آینده نظام هستند و امروز نیز بطور مستقیم به آموزش و پرورش در راستای تربیت و تعلم کمک می‎کنند. شرایط منطقه و بین‌الملل به گونه‌ای است که جوانان مسلمان کشور نیازمند تقویت دانش خود در زمینه مباحث امام‌شناسی و دشمن‌شناسی می‌باشند.
عمده مشکلات موجود در تاریخ عدم شناخت مردم از ولی عصر است
علامتی خاطر نشان کرد: یکی از عمده مشکلات موجود در تاریخ عدم شناخت مردم از ولی عصر است و در هر برهه زمانی که فاجعه‌ای به وقوع پیوست نتیجه این موضوع بوده است.
وی افزود: امروزه بیشتر از جنگ نظامی، جنگ نرم در کشورها وجود دارد و فعالان انجمن‌های اسلامی رزمندگان این عرصه هستند. دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی باید امام و دشمن‌شناسی، افزایش تقوا و کسب تخصص و علم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی