اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

درخشش اتحادیه دزفول در مسابقه انقلاب من ، آرمان من

| پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

در پی استقبال کم نظیر اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان دزفول در مسابقه بزرگ انقلاب من ، آرمان من ، شبکه جوانان رضوی از اتحادیه دزفول تقدیر کرد. گفتنی است اتحادیه دزفول با شرکت بیش از 8040 عضو انجمن اسلامی و دانش آموزان مدارس در این دوره از مسابقه حائز رتبه هشتم کشوری گردید.

در پی اعلام نتایج برگزیدگان ، سه نفر از دانش آموزان دزفول برنده مبلغ 300 هزار تومان کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس شدند و از 5 دفتر انجمن اسلامی برتر دزفول از سوی شبکه جوانان رضوی تجلیل خواهد شد.

همچنین به بیش از 200 دانش آموز شرکت کننده در این مسابقه از شهرستان دزفول ، هدایایی از سوی آستان قدس رضوی به رسم یادبود ارسال گردید.

اسامی برندگان مسابقه بزرگ انقلاب من ، آرمان من (دزفول)

حسن

گنجعلی وند

خوزستان

دزفول

زینب

محسیوند جهان بخشی

خوزستان

دزفول

یاسمن

ابرون

خوزستان

دزفول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی