اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

جلسه مشترک اتحادیه و شورای اسلامی شهر دزفول

| چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر
جلسه شورای اسلامی شهر دزفول روز سه شنبه با حضور رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دزفول برگزار شد. در این نشست مهندس ابوماهیگیر ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت های اتحادیه شهرستان به تشریح فعالیت ها و رسالت های این نهاد انقلابی پرداخت. ایشان با بیان تاریخچه انقلابی اتحادیه دزفول این مجموعه را مهد انجمن های اسلامی کشور خواند که به اذعان اسناد موجود ساواک از سال 42 با همت شهید سبحانی و دانش آموزان انقلابی تشکیل شد. مسئول اتحادیه دزفول به بیان افتخارات این نهاد انقلابی و دستاوردهای آن در حوزه های فرهنگی، علمی و تربیتی شهرستان اشاره کرد و اضافه نمود: اتحادیه دزفول با 90 انجمن اسلامی و قریب به پنج هزار عضو انقلابی از دفاتر برتر کشوری محسوب می شود. وی همچنین از عنایت خاص دبیر کل محترم اتحادیه جناب آقای علامتی به منظور حمایت از دزفول به عنوان یک شهرستان ویژه ، بزرگ و فعال در طراز استانی قدردانی نمود. ایشان انجمن های اسلامی را تاثیرگذارترین تشکل دانش آموزی دزفول عنوان و خلوص و تلاش اعضا را ستودنی دانست. وی تشکیل انجمن اسلامی در 80 دبیرستان دوره اول در سال تحصیلی جاری و تقویت بنیه علمی اعضا با تاسیس شعبه موسسه علمی آینده سازان را مستلزم حمایت بیش از پیش و تامین زیر ساخت های تشکیلات دانست. مهندس ماهیگیر سال تحصیلی آتی را سال تحول در مجموعه دانست و خواستار حمایت بیش از پیش از انجمن های اسلامی شد. در این جلسه برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر از حضور مسئول اتحادیه تشکر و تلاش های همکاران و اعضای  اتحادیه را مورد تقدیر قرار دادند. مهندس کناری معاون اداری مالی شهرداری که در این جلسه حضور داشت خود را عضوی از این نهاد نورانی و مسئول انجمن اسلامی در دوره دبیرستان دانست. مهندس ریاضی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز از برنامه ها و حضور خود در فعالیت های مجموعه ابراز خرسندی نمود و خواستار حمایت از آن شد.
اتحادیه دزفول با بیش از سی میلیون تومان بدهی در چهار سال گذشته و با مدیریت جهادی مربیان و کادر انقلابی مجموعه به اسنمرار فعالیت و ادای رسالت خود پرداخت.
مسئول اتحادیه دزفول برگزاری نشست های دینی ، فعالیت های قرارگاهی ، دوره فرهنگی آموزشی اعتصام ، هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) ، مسابقات سراسری ، اجرای تعزیه دانش آموزی ، احیا و اعتکاف رمضانیه ، همایش های تشکیلاتی طلایه داران فردا ، طرح همکلاسی آسمانی و ... را از جمله فعالیت های این نهاد نورانی در سال های پیشین عنوان کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی