اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آستانه روز قدس با اعلام برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دراین روز و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین گفت: با توجه به اهمیت فلسطین و نیاز به تقویت و استمرار فعالیت‌ها، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از سال گذشته با تأسیس باشگاه بین‌المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیسم، سعی در شکل‌گیری حرکت مستمر در راستای حمایت از آرمان قدس و تبدیل آن به یک دغدغه همیشگی دارد تا با نگاه به تجربیات گذشته و به کارگیری ظرفیت‌های تشکیلاتی، پرچم‌دار تحقق این آرمان در حوزه دانش‌آموزی باشد.
اهداف باشگاه بین‌المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیسم
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، به اهداف باشگاه بین‌المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیسم اشاره کرد و گفت: «ایجاد، تقویت و حفظ روحیه استکبارستیزی در فضای دانش‌آموزی به صورت مستمر»، «ایجاد زمینه و بستری متمایز برای سامان‌دهی فعالیت‌های دانش‌آموزی تا تحقق جهان بدون صهیونیسم»، « تولید، خلق و حمایت از محصولات و برنامه‌های جدید ضد صهیونیستی در جامعه دانش‌آموزی»، «ایجاد بستری جهت ارتباط و تعامل دانش‌آموزان در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت بیداری اسلامی»‌، «نقش‌آفرینی و ایجاد ظرفیت در استفاده از توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان جهان در مبارزه با استکبار جهانی» و «ایجاد بستری مفید و سازنده با محوریت گفت‌وگو و گفتمان‌سازی در راستای افزایش و بهینه‌سازی اطلاعات دانش‌آموزان جهان بر ضد صهیونیسم غاصب» از اهداف این باشگاه است.
وی به حوزه فعالیت باشگاه ضد صهیونیسم اشاره کرد و ادامه داد: حوزه فعالیت این باشگاه شامل برگزاری مسابقات و جشنواره در سطوح ملی و بین‌المللی، برگزاری کارگاه‌ها و سلسله‌ همایش‌های جهان بدون صهیونیسم، تولید محصولات فرهنگی و هنری با موضوع جهان بدون صهیونیسم با محوریت تولیدات دانش‌آموزی، برپایی نمایشگاه‌های مدرسه‌ای، شهری، استانی، تجمعات دانش‌آموزی و ایجاد کمپین ضد صهیونیستی در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد فضای تولید فکر و ایده‌های نو در چگونگی مبارزه جهانی با صهیونیسم است.
پویش (کمپین) دانش‌آموزی ضد صهیونیست برگزار می‌شود
علامتی خاطرنشان کرد: امسال در باشگاه ضد صهیونیسم کمپین دانش‌آموزی ضد صهیونیست برگزار می‌شود در این پویش(کمپین)اعضای قرارگاه عملیات شهری چند روز قبل از راهپیمایی با مراجعه به مسوولان شهری و استانی (امام جمعه، استاندار، معاونان استاندار، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و ...) از آنها دعوت می‌کنند تا ذیل جمله "رژیم صهیونیستی بداند ...."، آن را تکمیل کنند و پس از گرفتن عکس آن را به  آدرس ایمیل:  ghods.pic@gmail.comارسال کرده و همچنین اعضای قرارگاه‌های مدرسه‌ای و شهری می‌توانند در روز راهپیمایی با ایجاد غرفه‌های ویژه در مسیر راهپیمایی این پویش را در سطح دانش‌آموزی برگزار نموده و دانش‌آموزان داوطلب پس از تکمیل جمله مربوطه ("رژیم صهیونیستی بداند .... ") و گرفتن عکس در این کمپین شرکت کنند که در این راستا به بهترین جملاتی که نوشته شود جوایزی ارزنده‌ای از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ربع سکه بهار آزادی، بن خرید کتاب و ... اهداء می‌گردد.
تشکیل گروه در شبکه‌های اجتماعی و جمع‌آوری شعارهای دانش‌آموزی
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: تشکیل گروه در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان رژیم صهیونیستی بداند و جمع‌آوری شعارهای دانش‌آموزان در مبارزه با صهیونیسم از جمله برنامه‌های دیگر این تشکل انقلابی می‌باشد. 
وی همچنین به برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس، برپایی حلقه‌های گفت وگوی ضد صهیونیستی، برگزاری مسابقه پرتاب دارت به تصاویر سردمداران رژیم صهیونیستی و... در نظر گرفته شده است.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان نقش دانش‌آموزان را در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی حائز اهمیت دانست و افزود: در پی جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی گناه فلسطین، باشگاه بین‌المللی دانش‌آموزان ضد صهیونیسم در سال گذشته تشکیل شده و سعی دارد با حرکتی مستمر اقداماتی علیه استکبار و رژیم صهیونیستی جنایتکار انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی