اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

بسم الله الرحمن الرحیم

بیت المقدس و سرزمین قدسی فلسطین ، نقطه ی کانونی تحولات آخرالزمانی و جبهه ی رویارویی جنود حق با لشکریان شیطانی کفر و الحاد است. امروز همه ی انسان های آزاده و ملت های بیدار به وضوح در یافته اند که صهیونیسم غده ای چرکین و جریانی پلید و شیطانی است که هویت انسانی و توحیدی ملل را نشانه رفته است. قصه های پر غصه و غمبار این روزها در منطقه ی تمدن خیز خاورمیانه ، گر چه اشک هر چشم را می فشاند و قلب هر انسان آزاده ای را می فشارد اما وعده ی پیامبران الهی و کتاب های آسمانی پایان روشن و شیرین تاریخ در پس این تاریکی هاست. این امید در دل ها موج می زند که روزی نه چندان دور حضرت مسیح و پیروانش دوشادوش امت واحد و یکپارچه اسلامی به امامت یگانه منجی موعود و مظهر رحمت الهی در قدس شریف نماز باشکوه خود را اقامه خواهند کرد.کشتار بی رحمانه ی مسلمین ، در سوریه و فلسطین اشغالی ، در یمن و عراق و در جای جای جهان اسلام ، هر چند تلخ و غمبار اما انسجام و بیداری ملل مسلمان را بیش از پیش به نمایش خواهد گذاشت. علی رغم رشد قارچ گونه ی جریانات سفیه و سفاک سلفی - تکفیری همگان به روشنی خواهند یافت که اینها چون کف روی آب و حباب تو خالی به سرعت از جبین درخشان اسلام محو خواهند شد. اینها دانسته و ندانسته ، خواسته و نخواسته مولود نحس و دست پرورده ی ناپاک همان غده ی چرکین و خونریز صهیونیست جهانی هستند.

امروز برادران مسلمانی که اهل یک قبله و قرآن ، و پیروان راستین محمد (ص) هستند به خوبی دریافته اند که مشترکاتشان بسیار و دشمن مشترکشان فقط و فقط رژیم خبیث صهیونیسم است. دشمنی با صهیونیسم ، مقدس است، چرا که خشم و نفرت از رژیم دجالی و شیطانی صهیونیسم ، انزجار از مظهر پلیدی و شرارت است.

رژیم صهیونیستی بداند که انجمن های اسلامی سنگرهای مقاومت و عاشقان مبارزه با صهیونیسم جهانی هستند که دوشادوش میلیون ها دانش آموز دبستانی و دبیرستانی و تحت پرچم پر افتخار مهدوی ، اسرائیل را از صفحه ی روزگار محو و در قدس شریف نماز خواهند گزارد.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دزفول ضمن اعلام حضور یکپارچه ، از امت اسلامی ، ملت سرافراز ایران و مردم مقاوم دزفول قهرمان دعوت می کند تا در راهپیمایی با شکوه روز قدس دوشادوش یاوران آخرالزمانی حضرت ولی عصر (عج) حضور با شکوه خویش را به ثبت رسانده و دیگر بار لرزه بر اندام پوشالی دشمنان اندازند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

14/4/94

بازنشر:

پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی