اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

با آمادگی کامل به ضیافت الهی بروید+صوت

| يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آستانه ماه مبارک رمضان در جمع کادر دفترمرکزی گفت: ماه مبارک رمضان مقدمه‌ای است برای درخشش نور قرآن‌کریم بر دل و قلب انسان مومن پس خود را برای این ضیافت الهی و سفره‌ای که از جانب پروردگار متعال گسترده است آماده کنید.
وی ادامه داد: ما باید در این ماه مبارک مراقبت کنیم از زبان و نماز و بقیه اعمالمان زیرا در این ماه همه چیز آماده است برای پرواز کردن و ارتفاع گرفتن و مومنانه و با ایمان کامل در این ماه مبارک وارد شوید.
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: هر کار خوبی که در ماه مبارک رمضان انجام دهید از قبیل حسن خلق، رسیدگی به ایتام، رسیدگی به فقرا و.. در ظرفیت کرم پروردگار متعال قرار می‌گیرد  و در درگاه الهی  بسیار ارزشمند است.
وی گفت: هر انسان به اندازه طهارتش از قرآن‌کریم بهره‌مند می‌شود و هر چه طهارتش بیشتر باشد سهم او از قرآن‌کریم بیشتر خواهد بود.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: اولیاء خدا یکسال در انتظار این ماه هستند زیرا که می‌دانند این ماه چیست، ماه مبارک رمضان تأمین کننده توشه مخصوص آخرت است و مراقب باشید ماه رمضان شما مثل سایر ماه‌های دیگر نباشد. باید انتظار پویا و فعال در این ماه داشته باشیم به طوری که جسم، روح و روان در انتظار این ماه باشد.
ماه مبارک رمضان یک ماه سرنوشت‌ساز برای همه‌ی ما محسوب می‌شود بنابراین سعی کنید در این ماه قلبهایتان را روزه نگاه دارید یعنی به تعبیری دیگر بتوانید قلبها را از غیر خدا شستشو دهید و این چنین فردی می‌تواند یاری‌گر دین خدا باشد.
وی درادامه افزود: در ماه مبارک رمضان برای خود یک برنامه خوب قرآنی داشته باشید و این برنامه تنها به تلاوت قرآن خلاصه نشود بلکه خواندن همرا با تفکر و  تامل است که می‌تواند مفید وتاثیرگذار باشد، سعی کنید زمانی را که برای خواندن قرآن می‌گذارید به تفکر و تامل این کتاب الهی نیز بپردازید تا در پایان بتوانیم یک کارنامه بسیار خوبی داشته باشیم و این اقدام شروعی باشد برای ما و درطول سال این فعالیت را ادامه دهیم.
وی در ادامه گفت: یکی از مواهبی که در ماه مبارک رمضان وجود دارد تمرین صبر و مقاومت است و ظرفیت شخصی افراد در این ماه مبارک افزایش می‌یابد.
نماینده مقام معظم رهبری در پایان گفت: دعای افتتاح دعایی است که توسط حضرت بقیه الله الاعظم(عج) انشا شده است و این دعا یک دعای جامع است و تمام دعای مهم در این دعا گنجانده شده است و خواندن این دعا را در ماه مبارک رمضان فراموش نکنید.
لازم به ذکر است فایل صوتی سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در جمع کادر دفتر مرکزی در ذیل قابل مشاهده می‌باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی