اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دهمین گردهمایی مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان‌ها و دومین نشست آموزشی- تشکیلاتی معاونان برنامه‌ریزی و توسعه شبکه استان‌ها با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ماه شعبان مرکز جلوه‌گری الطاف الهی است. در روایت بسیار زیبا که در مورد ماه شعبان است می‌فرماید "هر کار خوبی در ماه معظم شعبان انجام شود آثار آن بسیار پسندیده‌تر خواهد بود چه در این دنیا و چه در آخرت و چه در ظاهر و چه در باطن." و البته تجلی کامل آن در آخرت قابل مشاهده می‌باشد این فرصت بسیار ممتازی است که در این ایام به وجود آمده و امید است همه ما از آن بهره لازم را ببریم.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه برگزاری این همایش مبادلات تجربیات است افزود: این گردهمایی فرصت خوبی است برای اینکه مبادله و انتقال تجربیات در آن صورت بگیرد و فرصت گفت وگو داشته باشید و دریغ نکنید و این دریغ‌ها پاسخی پیش پروردگار متعال نخواهد داشت.  
وی در ادامه گفت: فضای تشکیلات باید برای گفت وگو و نقد منصفانه باز باشد و همه ما باید مراقب باشیم از خود سانسوری پرهیز کنیم و دوستان و مسئولان باید فضای انتقاد را باز نگه دارند و برای فهمیدن و گوش کرده به صحبت‌ها با سعه صدر آماده باشند و باید در میدان باشند و پذیرای صحبت‌ها باشند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: انتقاد جلوی بسیاری از آسیب‌های اخلاقی را می‌گیرد با انتقاد تهمت دیگر جایی ندارد و جلوی رفتارهای منافقانه و چاپلوسانه گرفته می‌شود زیرا اگر همین حاشیه‌های شیطانی در کنار یک متن نورانی قرار بگیرند حاشیه‌های شیطانی تعدی خواهد کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: خوشبختانه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مقام و منصبی را نداریم که مبادا با انتقاد موقعیت افراد به خطر بایفتد و تنها مسئولیت‌ها و ظایف توفیق خدمتی می‌باشد.
وی افزود: زمانی اسباب خوشبختی و خوشحالی فراهم می‌شود که از فردی انتقاد کنیم و آن فرد پذیرا انتقاد باشد و دلگیر نشود و روابط بین افراد بهم نریزد.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: بنابراین خاضعانه از دوستان می‌خواهم از این ظرفیت ایمانی که به صورت وظیفه مشترک است نهایت بهره را ببرند و این موضوع را نه تنها در روابط شخصی بلکه در مناسبات تشکیلاتی دنبال کنند و باید فضا آنچنان خوب و شیرین و دوستانه باشد که فضای نقد وجود داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطاب به مسئولان اتحادیه و معاونان استان‌ها گفت: شما عزیزان باید نقد کنید و من خوشحال می‌شوم که نقد را از بنده شروع کنید و خوشبختانه در فضای تشکیلات مسیرها و راه‌ها برای انتقاد باز است و جای خوشحای است چرا که دانش‌آموزان در چنین محیطی رشد و پرورش پیدا می‌کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتقاد از دیگران نه تنها تضعیف فرد نیست بلکه حرکت و سوق به سمت بهترین‌ها و بالاترین‌هاست و رفع کمبودهاست بنابراین ضعف‌های همدیگر را باید جبران کنیم و اگر این کار را نکنیم یا در دنیا و یا در نهایت در آخرت رسوایی را به همراه خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی