اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

تشریح برنامه‌های سال جاری اتحادیه

| يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامیدانش‌آموزان در نشست خبری که امروز به منظور تشریح برنامه‌های این اتحادیه برگزار شد با اشاره به کشتار مردم یمن توسط رژیم آل‌سعود اظهار داشت: سکوت مجامع بین‌الملل و در رأس آن، سازمان ملل متحد جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: زمانی که در ایران 3 قاچاقچی مواد مخدر اعدام می‌شوند، عنوان می‌شود، حقوق بشر نقض شده است؛ در حالی که شاهد کشتار زنان، کودکان و مردم یمن هستیم و هیچ نهاد بین‌المللی اعتراض نمی‌کند، حتی اجازه ندادند کمک‌های دارویی، غذایی و پزشکی به آنجا ارسال شود.

علامتی با بیان اینکه آل‌سعود باید بداند که در تاریخ خود، خاطره شکست بزرگی از ملت یمن را ثبت کرده است، گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بر اساس وظایف ذاتی خود و مأموریت جریان‌سازی و نیروسازی، اقدامات مختلفی را انجام داده است.

وی به تجمع تعدادی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران اشاره کرد و افزود: ایندانش‌آموزان با تجمع خود، جنایات رژیم آل‌سعود را منع کرده و از دانش‌آموزان یمنی اعلام حمایت کردند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: پایگاه‌های مختلفی نیز در شهرهای مختلف برپا شده است که دانش‌آموزان طبق وظیفه انقلابی خود می‌توانند در این پایگاه‌ها به مردم یمن کمک‌های غذایی و دارویی داشته باشند؛ همچنین دانش‌آموزان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب اعلام شده از سوی کمیته امداد واریز کنند.

وی تصریح کرد: از نیمه رجب تا آخر ماه رجب، کادر و مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مراکز استان‌ها با حضور در پایگاه‌هایانتقال خون، به اهدای خون به مردم یمن اقدام خواهند کرد.

برنامه‌های سال جاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان 
علامتی به تشریح برنامه‌های سال 94 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پرداخت و گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی، انس با اهل‌بیت(ع) و کمک به دولتمردان مطابق با فرمایشات رهبری در دستور کار ما قرار داد.

وی ادامه داد: محورهای اصلی که امسال برای آن برنامه‌ریزی کردیم شامل سازمان‌دهی برنامه‌های اتحادیه در دوره متوسطه او است که این اقدام از 2 سال قبل آغاز شده بود و امسال به طور رسمی از سال جدید وارد متوسطه اول می‌شویم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حساس‌سازی و رشد کمی و کیفی برنامه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در دوره متوسطه دوم و فعال سازی قرارگاه‌های مدرسه‌ای را از دیگر برنامه‌های این اتحادیه عنوان کرد و افزود: امسال مطابق با سال ‌های قبل سه رویکرد معرفتی، علمی ـ درسی و مهارتی را برای دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نظر داریم.

وی به اجرای طرح ویژه سال چهارمی‌ها با هدف کمک به ورود دانش‌آموزان عضو اتحادیه به دانشگاه‌ها و بهره‌مندی از توانمندی آنها پس از فارغ‌التحصیلی اشاره کرد و از اجرای برنامه‌های شهری برای دانش‌آموزان عضو اتحادیه خبر داد و گفت: در این حوزه برنامه‌های همانند هیأت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج)، بزرگداشت شهدا و مفاخر و اجرای برنامه‌هایی در حوزه حجاب و عفاف است.

علامتی به طراحی برنامه‌های بومی و استانی نیز اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌هایی همچون بزرگداشت شهدا و برنامه‌های قرآنی، طراحی جشن عبادت پسران، برگزاری برنامه‌های مختلف و متناسب با اهداف اتحادیه، طراحی و پیگیری برنامه‌هایی در راستای تحکیم ارتباطات انجمن اسلامی دانش‌آموزان با مساجد و فرهنگ‌سازی اقامه نماز مدنظر است.

وی در خصوص رویکرد علمی برنامه‌های این اتحادیه افزود: ارائه برنامه‌های علمی سالانه و بلند مدت و ارتقای سطح درسی و علمی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مدنظر است که در این راستا از ظرفیت‌های فکری دانشگاه و حوزه استفاده می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به استفاده از توانمندی فارغ‌التحصیلان مدارس که عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این اتحادیه خبر داد و گفت: امسال برنامه ویژه‌ای داریم و با بسیج دانشجویی، طلاب، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ارتباط برقرار کریم همچین با وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های داریم تا از توانمندی فارغ‌التحصیلان به صورت تمام وقت و پاره وقت در بدنه استان‌ها استفاده کنیم.
وی از ارائه بن‌های 25 درصد تخفیف به دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب خبر داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی