اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز” حجة الاسلام محمدیان مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی استان خوزستان در مصاحبه با خبرنگار این پایگاه گفت: اتحادیه انجمنهای اسلامی یک تشکل انقلابی است که زیر نظر نماینده ولی فقیه فعالیت دارد. حجة الاسلام محمدیان اظهار کرد: این اتحادیه در حوزه مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه و دخترانه، و در سه زمینه فرهنگی، تربیتی، علمی فعالیت دارد.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ دفتر انجمن اسلامی در مدارس استان فعالیت دارند که دفتر انجمن اسلامی دزفول از دفاتر فعال در سطح استان می باشد که با مشورت امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش شهرستان دزفول در حال فعالیت است.

حجة الاسلام محمدیان دفتر انجمن اسلامی را بازوی فرهنگی و دانش آموزی برای مدارس شهرستان عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیداری که با ایشان داشتیم فرمودند که باید در زمینه عمق بخشی به قشر نوجوان و دانش آموز تلاش شود.

مسئول اتحادیه های انجمن های اسلامی در استان تصریح کرد: دوره ها، جزوات و برنامه های کوتاه مدت و میان مدت با مشورت اساتید دانشگاه ها را طراحی نموده تا طرحی جذاب برای حوزه دانش آموزی باشد.

حجة الاسلام محمدیان گفت: برنامه های در دست تدوین با مشارکت تشکل های انقلابی از جمله تشکل های بسیج دانش آموزی و قرارگاه هایی چون عمار یا ابالفضل در استان مشغول فعالیت در این حوزه ها هستند تا بتوانند این فعالیت ها را نهادینه کنند.

مسئول اتحادیه های انجمن های اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: اتحادیه توانایی دارد افرادی را با حمایت امام جمعه و رئیس آموزش و پرورش معرفی نموده تا در مسیر تحقیقات و انجام کار اداری قرار گیرد و امکان انجام فعالیت ها در شهرستان اقماری هم وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی