اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

مسئول ، کادر ، مربیان و منتخبین قرارگاه شهری اتحادیه دزفول صبح پنجشنبه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه دزفول در این دیدار که قریب به دو ساعت به طول انجامید تنی چند از مربیان و منتخبین قرارگاه شهری با ارائه سخنانی ضمن تاثیر انجمن های اسلامی در جامعه دانش آموزی دزفول و درخشندگی دفتر دزفول در سطح استان و کشور خواستار حمایت بیش از پیش دستگاههای مسئول با این مجموعه شدند. حجج اسلام نمازی و حسینوند ، همچنین آقایان صفویان ، چناری و نظری از مربیان فعال قرارگاه های شهری دزفول ضمن ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته قرارگاهی و تجلیل از زحمات خالصانه کادر و مربیان اتحادیه به برخی کمبودها و کم توجهی ها اشاره و رفع مشکل مطالبات معوقه و موضوع نیروی انسانی مجموعه را خواستار شدند. دو نفر از منتخبین قرارگاه شهری نیز به نمایندگی از اعضای انجمن های اسلامی مدارس با طرح دیدگاههای خود و خطر تهاجم گسترده فرهنگی در میان آینده سازان کشور ، اهمیت کار فرهنگی و توجه به مقوله تربیت در کنار تعلیم را یاد آور و انجمن های اسلامی را به دلیل دانش آموز محور بودن تاثیرگذارترین مجموعه تربیتی مدارس عنوان و حمایت مادی و معنوی کادر مدرسه را جهت حسن اجرای فعالیت ها خواستار شدند.

مهدی ابوماهیگیر مسئول اتحادیه دزفول نیز ضمن تقدیر از زحمات خالصانه تمامی مربیان ، کادر و مسئولین انجمنهای مدارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها به تاریخچه تشکیل این نهاد اشاره و دزفول را مهد انجمن های اسلامی دانستند و با اشاره به اسناد موجود افزودند: شهید سبحانی روحانی مبارز انقلابی اولین انجمن اسلامی و مذهبی دانش آموزان را سال 1342 در دزفول تاسیس و برای آن اساسنامه تدوین نمود که در واقع همین انجمن اسلامی شالوده ایجاد جلسات قرآن مساجد گردید.

وی همچنین ابراز رضایت و تاکید حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری در خصوص رسیدگی و توجه ویژه به دزفول را خاطر نشان کرده و افزودند: این مجموعه نورانی در 5 سال گذشته با درک شرایط تشکیلات بدون یک ریال تخصیص بودجه و یا یک نفر نیروی انسانی موظف ، با اخلاص و پشتکار ، شهرستان ویژه دزفول با 140 انجمن اسلامی و بیش از 70 هزار دانش آموز را مدیریت کردند. در صورت تسریع در پرداخت بدهی و دیون اتحادیه از سوی دفتر مرکزی و عنایت دبیرکل سخت کوش تشکیلات سال تحصیلی جدید شاهد قوت قلب دوستان و تحول در دو دوره متوسطه خواهیم بود.ان شاءالله

ابوماهیگیر پشتکار حجت الاسلام محمدیان مسئول اتحادیه استان و عنایت ایشان در خصوص توانمندسازی و رفع مشکلات شهرستان ها را ستودنی دانست و آن را نویدبخش در آینده ای نزدیک خواند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی امام جمعه محترم دزفول در ادامه با اشاره به سخنان مطرح شده ؛ اتحادیه دزفول را دارای سابقه و لاحقه ای درخشان عنوان و از مسئول اتحادیه خواستند تا این نشست ها به صورت مستمر و متوالی ادامه یابد. ایشان ضمن سخنانی مشکلات فرهنگی در دزفول را گسست فرهنگی دانستند و حفظ این اخلاص کامل در مجموعه های انقلابی و فرهنگی را متذکر شدند.

نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه دزفول خاطرنشان کردند که برای حل مسایل اتحادیه و توجه ویژه به جایگاه ویژه این شهرستان در جلسات آتی پیگیری و اقدام خواهند نمود.

در پایان این دیدار عکس یادگاری انجمنی ها با معظم له گرفته شد.

انعکاس خبر در:

پرتال ملی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان

پایگاه اطلاع رسانی مجد دز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی