اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

🔴 42 نفر از مسئولین انجمن‌های اسلامی مدارس دزفول به همراه رئیس اتحادیه شهرستان بامداد سه شنبه ، با بدرقه خانواده ها و جمعی از مردم و مدیران شهری و بیانات تحسین آمیز حجت الاسلام بیگدلی امام جمعه موقت به این دیدار اعزام و در جمع همسنگران خود به حضور ولی امر مسلمین شرفیاب شدند.
🔴 مهدی ابوماهیگیر حمایت های رهبر معظم انقلاب را مدال پرافتخار انجمن‌های اسلامی و تذکری جدی به عدم حمایت برخی مسئولین نسبت به محرومیت های جوانان پاک انجمن اسلامی دانستند.

🔴 این دیدار در فضای جوانان و دانش آموزان ولایتمدار دزفول ، همچنین رسانه ها و شبکه های مجازی بازتاب گسترده ی داشت. برخی از مربیان و دانش آموزان انجمنی به شوق شرکت در این دیدار تا لحظه ی حرکت به صورت خودجوش در پای اتوبوس های خوزستان حاضر و مصرانه خواهان شرکت در جمع کاروان بودند.

🔴 مهدی ابوماهیگیر مسئول اتحادیه دزفول عصر پنجشنبه در برنامه زنده «بانگ پسین» رادیو شهری دزفول از حال و هوای شوق انگیز و وصف ناپذیر این دیدار با پدر حکیم و معنوی جوانان امت اسلامی سخن گفت.

🔴 زیارت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه و دیدار کوتاه با حجج اسلام والمسلمین حاج علی اکبری و بهجت پور از دیگر برنامه های این سفر بود.

🔴 برخی از مسئولین انجمن اسلامی بلافاصله پس از بازگشت خود را به محل اعتکاف رسانده و میهمان آستان حضرت دوست گردیده اند.

گزارش تصویری این دیدار را در ادامه مطلب ببینید ...

نظرات  (۱)

  • حسین جوازی علی هاشم پوریان
  • سلام اقای ماهیگیر 
    عالی بود 
    سفری عالی با بچه هایی اسمانی
    دیدار کوتاه با حاج اقا بهجت پور.......

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی