اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول جشن پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در کلیه آموزشگاههای متوسطه اول و دوم به همت انجمن های اسلامی و قرارگاههای دانش آموزی شهرستان برگزار شد. در این جشن ها برنامه هایی متنوع و شاد با حضور مربیان و مبلغین اعزامی به اجرا در آمد.

مهدی ابوماهیگیر مسئول اتحادیه دزفول با حضور در جشن انقلاب دبیرستان دوره اول دهخدا ، انقلاب اسلامی را حاصل الطافی الهی ، رهبری ایمانی و مردمی بصیر و ولایتمدار دانست که با همه ی دشمنی ها توانستند با تلاش و مجاهدت نهضت خود را به پیروزی رسانده و آن را با جان و دل محافظت کنند. وی افزود: امام خمینی ، رهبری حکیم و فرزانه و شجاع و خدمتگزار مردم بود ، و مردم چنان شیفته ی او بودند که بزرگترین استقبال و عظیمترین تشییع تاریخ را به نام آن بزرگ مرد ثبت کردند. مسئول اتحادیه دزفول مردم و جوانان را که در همه ی صحنه ها حضور دارند پاسداران و حافظان واقعی انقلاب اسلامی دانست.

لازم به ذکر است این جشن ها در آموزشگاههای مجری طرح «مدرسه انقلاب» به صورت ویژه و با شکوه خاصی برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی