اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، همزمان با فرا رسیدن سالروز یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن به شرح زیر می‌باشد:
دهه فجر یادآور رسیدن ملتی بزرگ و بی‌مانند به آزادی و سرافرازی است. آزادی و عزتی که از پی قرن‌ها استبداد و خفقان بیرون آمد و به مردمی از جنس غیرت هدیه داده شد. وحدتی برآمده از سالها رنج و عذاب در سایه رهبری مردی بزرگ از نسل آفتاب که با توکل به خدا، دست به دست هم داد تا طومار 2500 ساله حکومتی دست نشانده را بهم پیچید. حکومتی که تمام تاریخ پر افتخار و شریف ملت مسلمان ایران را به تاراج گذارده بود.
37 سال از روزهای عطرافشانی گل‌های سوسن و یاسمن می‌گذرد. 37 بهار را از فرار دیو و آمدن فرشته به شادی گذارنده است و روز به روز قله‌های افتخار فتح می‌شود و امروز ایران اسلامی در قله علم و فرهنگ و سیاست جهان ایستاده است. و اما ۲۲بهمن‌ماه تکرار شادمانه‌ی عید انقلاب است. فرصت تجدید خاطره و پیمان، و بروز عاطفه و عشق به ساحت مردان مردی که مخلصانه رفتند تا استقلال و آزادی بماند، تا شرف و عدالت بماند.
22بهمن، عرصه حضور مردم غیرتمند ایران است که ۳۷ بهار را به شادمانی و مهر کنار هم به شادی گذراندند.
در روزهایی که دشمنان دلخوش به یاوه گویی‌های پوچ خود هستند تا ملت را از داشته‌های بی نظیر خود مایوس کنند و ضمن کمرنگ شدن این حماسه، تاثیری بر انتخابات و صحنه نقش‌آفرینی ملت در سرنوشت خود بگذارند، به خواست خداوند مقتدر متعال امسال نیز با لبیک به مقام معظم رهبری که فرمودند: هرکسی که جمهوری اسلامی را به هر شکلی نصرت کند، «اِن تَنصُرُوا الله» است؛ خدا را نصرت کرده است که یقیناً جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین مصداقش است، به فضل الهی حضور مردم در خیابان‌ها، چشم‌گیر، دشمن‌شکن و مأیوس‌کننده‌ی بدخواهان خواهد بود.
ما اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، پیروی از ولی فقیه را از گذشتگان خود به ارث برد‌ ایم و به تأسی از همکلاسی‌های آسمانی‌‌مان از هیچ قدرتی جز قدرت لایزال الهی واهمه‌‌ای نداریم و در عمل به منویات رهبرمان که فرمودند: "باید حقیقت انقلاب همواره در ذهن مردم زنده بماند" ضمن دعوت از عموم مردم ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر پرشور و شعورتر از همیشه در عرصه حضور داشته و اعلام
می‌کنیم نخواهیم گذاشت. خاطره‌ی این حادثه‌ی عظیم به فراموشی سپرده شود و همگان بدانند که این سلسله‌ی تمام‌نشدنی، نشان‌دهنده‌ی قدرت بازآفرینی انقلاب است.
همچنین روابط عمومی اتحادیه دزفول در پیامی ضمن اعلام حضور گسترده در این راهپیمایی آورده است:

سنگربانانِ فرهنگیِ انجمن های اسلامی و پرچمداران ارزش های انقلاب اسلامی در مدارس به عنوان پیشتاز مبارزه با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان بر خود فرض می دانند تا به فرموده ی رهبر حکیم انقلاب ، در نقش نجات غریق فرهنگی و پرچمدار هویت اسلامی و ایمانیِِ این مرز و بوم باشند و خود را برای طلوع خورشید پر تلألوء امامت حضرت ولی عصر «ارواحنا له الفداء» آماده نمایند.

اعضای قرارگاه های فرهنگی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول همگام به ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی و دزفول قهرمان ، امسال نیز 22 بهمن ماه را به تجلی شکوه و عظمت انقلاب و غیظ و خواری دشمنان تبدیل خواهند نمود. انشاءالله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی