اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول ، نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن کنفرانس این اداره به منظور بررسی و اجرای برنامه فرهنگی ، هنری ، آموزشی و ورزشی برگزار شد.

غلامرضا نصراله پور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول ، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی ملت و دولت در به سرانجام رسیدن برجام ، گفت: این پیروزی نشانه برحق بودن خواست مردم و دولت است که در سایه صبر و مقاومت همه آحاد جامعه و با رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دست آمد.

وی در ادامه دهه فجر را فرصتی مناسب جهت معرفی ریشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) عنوان نموده و ادامه داد: دهه فجر فرصتی را فراهم می آورد که نسل های جدید که نعمت درک فضای انقلاب و امام را نداشته اند با آرمان ها و خواسته های پیش از انقلاب در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که از بزرگترین و واضح ترین خواسته های مردم بوده است ، آشنا شوند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در ادامه با اشاره به این که بسیاری از شعارهای مردم در مبارزات انقلابی بحمدالله محقق شد و دیگر شعارها نیز باید اجرایی شود ، افزود: امسال برنامه های این شهرستان با عنوان « فجر همدلی و همزبانی» با محوریت ایجاد روحیه امید ، نشاط و بصیرت با رویکرد اعتدال وعقلانیت تدوین شده است و ما نیز برنامه های متنوعی در این زمینه طراحی و اجرا خواهیم کرد.

وی همچنین خواستار بهره گیری از ظرفیت فعال انجمن های اسلامی و همدلی حوزه پرورشی با اتحادیه شهرستان شدند.

در ادامه علی پورابراهیم معاون محترم پرورشی خواستار همکار ی و مشارکت کلیه پرسنل اداری و آموزشی مدارس در این مراسمات شد و خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که مراسمات دانش آموز محور باشد ، زیرا هدف اصلی برگزاری انتقال ارزشها به نسل جدید و دانش آموزان می باشد .

همچنین کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش دزفول ، یادآوری آرمان های انقلاب ، ترویج و تعمیق آرمان های انقلاب اسلامی ، تبیین توفیقات نظام اسلامی در عرصه های علمی و اقتصادی برای نسل جوان و... را از اهداف برگزاری جشن های دهه فجر امسال عنوان کرد.

سعید ملکوتی از ظرفیت های خوب و تأثیرگذار آموزش و پرورش در اجرای مراسمات با شکوه دهه فجر سخن به میان آورد و اذعان داشت: برنامه های زیادی برای این ایام توسط آموزش و پرورش در نظر گرفته شده ، که با توجه به حضور دانش آموزان و فرهنگیان ، آموزش و پرورش می تواند نقش مؤثری را در برگزاری باشکوه تر جشن های دهه فجر داشته باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی دزفول تصریح کرد: آذین بندی مدارس ، برپایی نشست های بصیرتی ، برگزاری مسابقات متنوع و ... از اصلی ترین برنامه های آموزش و پرورش شهرستان در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

مهدی ابوماهیگیر مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز ضمن توصیه به استفاده از فرصت های مناسبتی بویژه دهه مبارک فجر در انتقال مفاهیم دینی و آموزه های انقلابی خواستار توچه به محتوا و کیفیت فعالیت ها در جنب برنامه های نمادین شد. وی ضمن تشریح اجرای طرح «گفتمان انقلاب اسلامی» توسط مربیان قرارگاهی و هادیان سیاسی از برپایی جشنواره مدرسه انقلاب در 15 مدرسه هدف نیز خبر دادند.

مسئول اتحادیه دزفول توزیع محصولات و مجموعه های نمایشگاهی پیرامون انقلاب اسلامی در مدارس را از برنامه های سال جاری اتحادیه خواند./

نظرات  (۱)

ممنون سایتتون عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی