اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نماینده مقام‌معظم‌رهبری در پنجمین گردهمایی اعضاءکادر تشکیلاتی گفت: محبت خدا به بندگان بیکران است و ارتباط حق تعالی با بندگاه خاص (محسنین) مثال زدنی و بسیار بالا است و هر یک از ما باید از خداوند متعال عاشقانه  بخواهیم تا از شهد کلام خود به ما بچشاند.
وی در ادامه گفت: در حسن اعمال و جسم و روان بکوشید زیرا از طریق زیباسازی اعمال و جان می‌توانید در مسیر قرب الهی گام بردارید.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: خداوند برای طراحی ساختار و شخصیت انسان‌ها هیچ چیزی کم نگذاشته است و در اینجا هریک از ما مسئولیم که با این ساختار و شخصیت چه رتبه‌ای برای خود انتخاب می‌کنیم و چه قله‌هایی را فتح خواهیم کرد.
وی گفت:سرشت همه انسان‌ها رنگ و بوی خدایی دارد و از این رنگ زیباتر درعالم  پیدا نمی‌شود و همچنین پروردگار متعال اسوه‌ای همچون پیامبر اکرم (ص) برای ما قرار داده است و همه باید از این ظرفیت‌ها بهره ببریم زیرا خداوند حجت را بر ما تمام کرده است.
حجت الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری خاطر نشان کرد: در تحصیل زیبایی‌ها و نکویی‌ها مسابقه بدهید و برای بدست آوردن  حسن ظاهر، حسن باطن، حسن عمل و ولایت امیر المومنین علی(ع) که مجتمع همه حسن‌هاست از خداوند تعالی کمک بخواهید.
 نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: اخلاص در عمل اساس کار است و کوهی از عمل صالح داشته باشید اگر با اخلاص همراه نباشد در دستگاه الهی محاسبه نمی‌شود و برای خداوند متعالی کوهی از عمل صالح هم باشد بی‌اخلاص بی ارزش و پوچ است.
وی گفت: همه شما باید پای کار باشید و به میدان بروید بهتر از قبل، چرا که زمان محدود است، قدر لحظات را باید بدانید و زمان بر نمی‌گردد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی و امام عصر (عج) هستند همه جانبه کار را در آغوش بگیرید و زیرا در صورت کوچکترین سهل انگاری خیانت در امانت می‌شود.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دهه مبارک فجر در پیش است و مدرسه انقلاب که یکی از کارهای خوب انجمن اسلامی است را در دستور کار داریم، بحث استکبارستیزی و افشاگری جنایات آمریکا و اسرائیل از مصادیق روشن نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است.
وی گفت: بهره‌مندی از مناسبت‌ها بسیار خوب است ولی باید مراقب باشیم تا دچار مناسبت زدگی نشویم زیرا مناسبت زدگی آفت است باید با هوشمندی از مناسبت‌ها برای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده کنیم ولی منتظر این نباشیم که حتما مناسبتی پیش بیاید تا ما بتوانیم برنامه‌ای اجرا کنیم زیرا نگاه و رویکرد ما تربیتی است و با این رویکرد باید برنامه‌ها را اجرا کنیم.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: رویکرد اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تربیت حماسی با روحیه استکبارستیزی است وظیفه ما این است که ویژگی‌های تربیتی را تقویت کنبم و محیط را به دست بگیریم یعنی رسالت خود را در فضای مدرسه و شهر به نحو احسن انجام دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به شهادت شیخ نمر خاطرنشان کرد: شهادت شیخ نمر حماقت محض عربستان بود و خدا را شاکریم که دشمنان ما را در گروه احمق‌ها قرار داده است و شهادت شیخ نمر نشان از استیصال آل سعود دارد.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: با توجه اتفاقاتی که در نیجریه و یمن و.. افتاده است و شهدای مدافعان حرم و همچنین نامه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به جوانان غربی می‌توان به نتیجه رسید که راه برای جوانان انقلابی باز است و همه چیز آماده است برای کارهای ناب و انشاءلله خدا به همه شما کمک کند تا بتوانید با اخلاص کارهای شایسته و زیبا انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی