اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اتحادیه انجمن‌های  اسلامی دانش‌آموزان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فاجعه خونبار سرزمین منا، ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت حضرت بقیه‌الله (عج)، خواستار پیگیری موضوع توسط دولتمردان تا حصول نتیجه شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

عید قربان امسال قربانی گرفت. اسماعیلیانی که نه به اذن الهی و نه با چاقوی ابراهیم بلکه با دشنه بی تدبیری و ناشایستگی و ناتوانی جلادانی که سالهاست با پلیدان عالم دست شان به خون بی گناهان آلوده است، به مسلخ رفتند. بیش از هزار زائر مسلمان خانه خدا فرصت بازگشت از این سفر روحانی را از دست دادند.

بار دیگر جهانیان، نحثی آل سعود را بیش از هر زمان دیگر دیدند و مسلمانان عالم دانستند که این رژیم بی اصالت نه تنها صلاحیت اداره کعبه را ندارد، بلکه توان برگزاری مراسمی که هر ساله برگزار می‌شود را هم ندارد. وزارت عریض و طویل حج عربستان هم نمی‌تواند از عهده کار برآید. رژیمی که در سایه سار حمایت شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی، این هم آخور خود، ادعای مرجعیت و مدیریت جهان اسلام را دارد، از میزبانی ضیوف الرحمن عاجز شد.

فاجعه منا نشان از آن دارد که آل سعود حتی از اداره مملکت خویش هم عاجز است. بی تدبیری این قاصبان بیت‌الله الحرام در بروز این اتفاق غم بار در منظر آگاهان عالم، یادآور کشتار حجاج ایرانی در حدود سه دهه قبل است.

شکی نیست که سردمداران این رژیم آنهایی نیستند که با انتخاب آزاد مردم بر سرکار باشند و اگر فرصتی برای انتهای» آزاد فراهم گردد، اینها کسانی نیستند که برگزیده شوند.

غاصبان بیت الله الحرام این روزها در مستی و جنون خود و تحت حمایت غارتگران عالم، مردم مظلوم یمن را نشانه رفته‌اند، غافل از اینکه مدتهاست، در باتلاق عذاب و مصیبت این رنج گرفتار شدند...

جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت حضرت بقیه‌الله (عج)، خواستار پیگیری موضوع توسط دولتمردان تا حصول نتیجه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی