اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در افتتاحیه سومین اجلاس کنگرده یازدهم (پسران) گفت: سال تحصیلی جدید را با بزرگداشت ویژه‌ی سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و فریاد جاودانه‌ی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به استقبال محرم و عاشورا خواهیم رفت.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سومین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در جمع اعضای قرارگاه ملی (دختران) گفت: سومین اجلاس کنگره یازدهم را در روزی آغاز می‌کنم که حال و هوایمان رضوی است امروز روز امام رضاست روز زیارت خورشید روز دلدادگی و عرض ارادت و تجلی اطاعت و به نقلی روز شهدات غریب‌الغربا می‌باشد.
وی گفت: جمع امروز حال و هوای شهادت هم دارد فردا 17شهریور روز شهداست چه تقارن جالبی روز زیارت با شهادت از مشهدالرضا در خراسان تا میدان شهدا در تهران رنگین کمانی  از عشق و ایثار کشیده شده است.
علامتی خاطرنشان کرد: ما امروز در این جمع مومنانه در اجلاس سوم از کنگره‌ی یازدهم دلمان هوای سامرا دارد. هوای امام یازدهم پدر عشقمان و حضرت ابامحمد امام حسن عسگری (عج) است
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: در این گردهمایی در اردوگاه معلم شهیدمان باهنر این جمع گروهی از دلدادگان امامت و ولایت و تجمع یارانی که پس از یک سال پرچم مسئولیت و مجاهدت را به یاران دیگر می‌سپارند آنان که در قرارگاه‌های معرفت در انجام وظیفه‌ی انقلابی خود یکسان تلاش کردند و می‌روند و برای تلاش مومنانه در سنگر حوزه و دانشگاه آماده شوند و در این همایش تجربیات ارزشمند گذشته‌شان را به رزمندگان تازه نفس قرارگاه قرار می دهند.
وی گفت: این جا اردوگاه معلم شهیدمان باهنر و اجلاس سومین کنگره از یازدهمین گردهمایی دانش‌آموزان عزیز قرارگاه ملی که در جوار حرم صاحب امروز برای تحقق آرمان‌های هم‌کلاسی آسمانی همراه با  منتخبان جشنواره‌ها پر تلاش انجمن همگام با مدیران و مربیان و مسئولان انجمن اسلامی استان و فارغ‌التحصیلان گرامی هم قسم شدیم
وی گفت: امروز روز زیارت امام مهربانی هاست که به فرموده‌ی رهبر اندیشمند ملت راز و رمز نجات در تحول معنوی و ارتقای معرفتی می‌دانست و همگان را برای اجرا در ورود به حصن حصین ولایت فرا می‌خواند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت :ما  باید خدای بزرک را شاکر باشیم که در تشکلی خدمت می‌کنیم که اتصالش به ناحیه‌ی ولایت مایه‌ی اطمینان و آرامش ما است و هم خدا را به رهبری چنین فرزانه‌ای شاکریم و هم بر وجود چنین نماینده‌ای که شمیم او را برای ما به ارمغان می‌آورد و بر ایمان هر ساله آیه‌های مسئولیت را معنا می‌کند هشدارمان می‌دهد و مانند سرداری در میدان نبرد راهنمایی‌مان می‌کند خدا را شکر گزارم در بین اعضایی خود انگیخته، بصیر و ولایتی چون شما عزیزان که بی‌ادعا در استان‌ها فعالیت دارید و روزانه همراه و همدل شما و ما هستند.
علامتی خاطرنشان کرد: سومین اجلاس کنگره یازدهم که به قصد فتح قله‌های باور شکل گرفته است بر آن است تا ضمن تجدید میثاق سالانه با شهیدان و امام شهدا و با ولی امر مسلمین جهان رهبر عزیزتر از جانمان بیعتی دوباره رقم زنم و از رهگذر این همدلی و هم‌زبانی و به تقویت ایمان انسجام تشکیلاتی افزایش مهارت‌های ارتباطی گام‌هایی بردارد و با تعیین بصیرت انقلابی و سیاسی و برای یک سال جهاد فرهنگی و رزم انقلابی و تلاش معنوی آماده‌تر از گذشته وارد میدان مقدس انجمن‌های اسلامی مدارس شوند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در سومین اجلاس کنگره یازدهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شاهد انتخاب دو عضو دانش‌آموز شورای مرکزی خواهیم بود که این موضوع نمونه‌ای از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان عضو در سیاستگذاری‌ها است.
وی گفت: این جا لازم می‌دانم که از کلیه‌ی اعضای محترم شورای مرکزی و رئیس آن سپاس‌گزاری کنم و از عضو دانش آموز شورای مرکزی که نمونه‌ای از یک عضو تشکل و تلاش به ویژه در بعد جهاد علمی قدردانی کنم و از عضوی که با رای شما انتخاب خواهد شد آرزوی موفقیت دارم.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اقدامات این اتحادیه در طول یک سال گذشته، عنوان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، جشنواره انجمن اسلامی برتر، مدرسه انقلاب، تولیدو نشر محتواهای آموزشی، تولید نشریات استانی و مدرسه‌ای، المپیادهای علمی، دوره‌های آموزشی و توجیحی مدیران و کاروان زیارتی به سمت کربلا از جمله این برنامه‌ها است که
آن هم در شرایط سخت و نفس‌گیر تشکیلاتی سهم شما نجابت و تلاش و مجاهدت مستمر و بی منت و سهم ما خدمتی ناقص و ناچیز که موجب شرمندگی است بی تردید توفیقات به دست آمده مرهون عنایت الهی، توجهات مهدوی دعاها و الطاف رهبری عزیز و هدایت های میدانی ویژه  استاد عزیزمان حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و مجاهدت‌های شما عزیزان مدارس کشور، شهرستان‌های استان‌ها مراکز اقماری ، شورای مرکزی و دفتر نمایندگی تشکر مجدد خود را اعلام می‌دارم.
دبیرکل اتحادیه با اشاره به اینکه در روزهای پایانی ماه ذی القعده دلهای اهل سلوک در چله‌ی عارفانه به روزهای دهه‌ی ذی القعده نزدیک می‌شود افزود: در روزهای آخر این ماه مهمان جود امام جواد(ع) در سفره‌ی توسل و سوگواری امام جوانمان خواهیم بود و حال و هوایمان کربلایی خواهد شد و همراه قافله‌ی عشق و حاجیان حقیقی عازم کربلا می‌شویم
ویگ فت:به روزهای پایانی شهریور نزدیک می شویم و روزهای علم و دانش و زنگ یک سال دیگر از تلاش علمی و فرهنگی با یاد شهیدانمان در هفته‌ی دفاع مقدس آغاز خواهد شد.
وی در پایان گفت: امسال را با بزرگداشت ویژه‌ی سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و فریاد جاودانه‌ی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به استقبال محرم و عاشورا خواهیم رفت و هیهات من ذله، استکبارستیزی، ظلم ستیزی و مبارزه با یزید زمان و عوام و انصارش را متجلی خواهیم ساخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی