اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان دزفول

اردوی آموزشی - تشکیلاتی "فرزندان آفتاب" ویژه اعضای قرارگاه‌های استانی سراسر کشور از 13 لغایت 19 مردادماه برگزار می‌شود. علی متین و حسین جوازی ؛ مسئولین انجمن اسلامی دبیرستان های شاهد غدیر و شهید باهنر دزفول ، به عنوان عضو قرارگاه دانش آموزی استان خوزستان انتخاب و در این اردوی تشکیلاتی حضور خواهد یافت.
مهدی ابوماهیگیر مسئول اتحادیه دزفول گفت: این اردو شامل برنامه‌های معرفتی تربیتی مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به پلی به آینده(رهنمودها): حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، شب توحیدی(رصد آسمان و سخنرانی توحیدی در شب): حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، شرح زیارت آل یس: حجت الاسلام و المسلمین آقائی، قرارگاه‌های استانی؛ وظایف و رسالت‌ها: حامدعلامتی دبیرکل، انقلاب اسلامی، آن سوی مرزها(بیداری اسلامی)؛ مهدی فوقی، تلنگری بر نوجوانی(شرح اجمالی نامه 31 نهج‌البلاغه): حجت الاسلام و المسلمین نوری و دوازده سال چالش هسته‌ای: سعید احدیان اشاره داشت.
کلاس‌های آموزشی، علمی تحصیلی و کلاس‌های گفتگو به صورت چرخشی 
وی افزود: کلاس‌های آموزشی، علمی تحصیلی و کلاس‌های گفتگو به صورت چرخشی با حضور گروه‌های 25 نفری و با موضوعات طباسلامی و ایرانی؛ محمد جعفری، اقتصاد مقاومتی؛ مجید منفرد، مشاوره علمی و تحصیلی؛ حبیب قاسمی، شاخصه‌های مکتب امام خمینی(ره) با نگاه به سخنرانی 14 خرداد 94 مقام معظم رهبری؛ روح‌الله رشیدی، استکبارستیزی؛ میثمی، شرح وظیفه قرارگاه‌های استانی و تبیین مواقف عملیاتی سال‌تحصیلی 95-94؛ لطفعلی‌زاده، هیئت انصارالمهدی(عج)؛ قمری و برنامه‌های بزرگداشت شهدا و فرهنگ مقاومت(با محوریت یادواره‌ها) اشاره کرد و در کنار این کلاس‌ها بازی‌های تشکیلاتی از جمله خمپاره آبی، الوار، روپرت و اشکال هندسی برای دانش‌آموزان عضو قرارگاه ملی درنظر گرفته شده است.
کارگروه‌های تخصصی بحث و تبادل نظر
مسئول اتحادیه دزفول خاطرنشان کرد: در این اردو کارگروه‌های تخصصی بحث و تبادل نظر برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و دانش‌آموزان درباره موضوع تعیین شده به بیان نظرات و دیدگاه‌هایشان خواهند پرداخت. در پایان نیز جمع‌بندی کارگروه به صورت یک بیانیه و سند منتشر خواهد شد.
لازم به ذکر است برگزاری انتخابات اعضای قرارگاه ملی از مهمترین برنامه‌های این اردو به شمار می‌آید که با حضور دانش‌آموزان عضو قرارگاه ملی این انتخابات صورت خواهد گرفت.
توفیقات روزافزون برای مسئولین فعال و پرتلاش انجمن اسلامی دبیرستان های شاهد غدیر و باهنر را مسئلت داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی